pátek 14. června 2024

Andrea Mowry: Comfort Fade Cardi (2)

Tohle je můj třetí článek o kardiganu od Andrey. V prvním (zde) jsem vás na začátku března lákala, ať si se mnou jdete uplést svetr. Na Ravelry totiž měla akci Sweaters! March to May KAL 2024“ zaměřenou na pletení jejích svetrů. Mohli jste si vybrat jakýkoliv z jejích návodů a uplést ho v rámci této doby. Když jste vyplnili dotazník, přihlásili jste ho do soutěže o ceny.

V druhém článku z konce března (zde) jsem psala o tom, že pletu z Malabriga Arroya (můj první svetr z téhle příze) a že jsem se překoukla a myslela si, že jednobarevné úseky mají být dlouhé čtyři centimetry (místo deseti). Svou chybu jsem zjistila asi v polovině svetru, když jsem přemýšlela nad tím, že se mi zdá, že bude svetr barevně nevyrovnaný, když jsem v první polovině stihla použít tři ze čtyř barev a všechny je pěkně prostřídat. Teď už budu mít druhou polovinu jen jednobarevnou? 

Mrkla jsem do návodu a zjistila, že to dělám blbě. Párat se mi nechtělo, tak jsem hledala alternativní řešení. Vymyslela jsem, že mezi všechny barvy pestrou žluto-cosi, červenou-vínovou a fialovou vždycky vložím bláznivě barevnou směsku Camaleon, tím vlastně získám šest barev místo původních plánovaných čtyř. A další výhodou je, že právě Camaleon báječně ladí se všemi třemi zbývajícími.

Pohled do vnitřní části svetru. Nebo to bude vnějšek?
P. S.: Ještě pro vás chystám třetí článek s pikantními detaily ohledně dokončování svetru a také dalšími a dalšími fotkami detailů, případně oblečeného svetru, protože to je nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat