pondělí 24. července 2023

Tour de Fleece 2023 (TDF 2023), souhrn

Tak letos je to opravdu poprvé, co jsem využila každý den Tour de Fleece k pletení. Sice mě mrzí, že jsem se letos vůbec nedostala k předení – to kvůli rekonstrukci. Bydlíme u tchyně, a tak jsem si s sebou nesbalila všechny svoje krámy. Dost na tom, že s sebou mám hromady a hromady klubíček a rozdělaných projektů. No, zase tak velké hromady to nejsou, jedna větší přepravka z Lídla, ale stejně.

Jednak kvůli již zmiňované rekonstrukci, ale taky kvůli manželově nemoci, jsme se nedostali na dovolenou. Ani na pár jednodenních výletů. :-( A tak jsem pilně pletla a pletla a pletla. A poslední den Tour de Fleece jsem se pustila i do dlouho odkládaného malování. Musím říct, že to byl vskutku mystický zážitek. Ale o tom vám budu vyprávět zase někdy později, až budu moci přiložit fotku hotového obrázku, ať z toho taky něco máte.

Plánuji si, že vás postupně se všemi projekty seznámím a ukážu vám, jak na nich postupuji. Myslím, že se máte na co těšit. A co vy? Jaký byl váš červenec? Věnovali jste se nějaké výzvě? Něco k posunutí vašich obzorů? Hranic komfortu?

Projekty, kterými jsem naplnila letošní Tour de Fleece

Žádné komentáře:

Okomentovat