pátek 21. července 2023

Tour de Fleece 2023 (TDF 2023), čtvrtý týden

Po 17. 7. horská Les Gets Les Portes du Soleil – Saint-Gervais Mont-Blanc, 179 km. Nějak už nevím, co jsem pletla. Nejspíš ponožky Grün ist die Hoffnung stejně jako v úterý. Už mi chybí jen holeň. A druhá ponožka. 

Út 18. 7. individuální časovka Passy – Combloux, 22.4 km. Manžel začal koukat na ČT online vysílání na českou detektivku Modré stíny. Znělo to zajímavě. Já to měla jen jako rozhlasovou hru, protože jsem pracovala z domova.

St 19. 7. horská Saint-Gervais Mont Blanc – Courchevel, 166 km. Pokročila jsem s pletením Graduation Socks (Ph.D.) od Wendy Verbruggen a začala jsem uvažovat o tom, jestli by to spíš než ponožky neměly být rukávy svetru, protože ty barvy jsou opravdu nádherné. Jenže myslím, že jedno klubko by mi na oba rukávy nestačilo a víc jich Šárka v obchodě nemá. Tak nic, nechám si zajít chuť a udělám si svetřík z Zauberballu od Schoppelu jindy. Třeba ten nahozený Shifty by taky mohl být moc pěkný. Až ho zase někde vyhrabu.

Čt 20. 7. kopcovitá Moûtiers –Bourg-En-Bresse, 185 km. Uvědomila jsem si, že plést každý den to samé je děsná nuda v deníku, takže jsem dnes přesedlala na ponožky Polly Jean. Příjemně mě překvapilo, že za cestu do práce jsem upletla 10 řad lemu. A protože jsem se jejich pletení věnovala i v pátek, dostala jsem se i na krajku, kvůli které je celé dělám. Zdá se, že naštěstí bude dobře viditelná. Chvíli to vypadalo, že ne, protože příze je malinko batikovaná.

Ponožky Polly Jean pro lepší viditelnost vzoru nataženy na ruce

Pá 21. 7. rovinatá Moirans-en-Montagne – Poligny, 173 km. Uvědomila jsem si, že jsem ještě nepsala o šátku Color Craving od Stephena Westa, který tu mám nahozený a taky mě moc láká na něm dělat.

Začátek šátku Color Craving od Stephena Westa

So 22. 7. horská Belfort – Le Markstein Fellering, 133.5 km. Malinko jsem pokročila s tunikou Laneway, ale ještě pořád nemám ani spodní okraj, natož kapsy. A taky seriálem Modré stíny.

Ne 23. 7. rovinatá Saint-Quentin-en-Yvelines – Paříž Champ-Élysées. Celkem 3404 km. Poslední den Tour de Fleece by to chtělo udělat něco výjimečného. Třeba nahodit nové ponožky podle vlastního návrhu

Žádné komentáře:

Okomentovat