pondělí 3. července 2023

Červencové ponožky 2023

Sock Knitters Anonymous (zkráceně SKA) vyhlásila na červenec designéra: Liz Harris (greenplantdiva), od které se mi líbí především Birthday Party Socks s malými čtverečky, které připomínají narozeninové konfety. Jednoduše a přitom krajkově vypadají Bubbling Brook Socks

Také si od ní můžete uplést i (pravděpodobně krajkové) mystery ponožky. 

Nebo si můžete vybrat jakékoliv jiné krajkové. Uvažovala jsem, že bych navrhla nějaké vlastní, ale zároveň mám pár lákavých vyhlédnutých ve frontě. Protože jsem si jich zase vyhlédla hodně, rozdělila jsem je do dvou skupin. 

Topka

  • Strawberry Shorties od Gillian Hagemann, kotníkové, krajkové a přitom roztomilé. V barvě melounu můj favorit.
  • Paws & 'Nip od Helle Slente Design, něžná krajková elegance se vzorem kočičí tlapky. Návod je ale placený a zatím ho nevlastním. Ale víte co? Dala jsem si tu práci a přečetla si příběh k němu. Kočka, která se podílela na tvorbě vzoru (zřejmě inspirace její tlapkou), pochází z útulku a autorka veškerý výtěžek daruje právě tomu útulku. Jak hezké!
  • Grün ist die Hoffnung od Stephanie van der Linden, fascinující krajka na nártu pletená od středu do čtverce. Zase by mi do sbírky přibyla nová podoba ponožek.
  • Midsummer socks od Niina Laitinen, roztomilé nižší letní krajkové ponožky.
  • Villiviini od Tiina Kuu, ponožky se samostatně vypletenou krajkou v jiné barvě
  • Pitsiä ja perinteitä od Paivi Hoo, krajkové s barevnými ornamenty, velmi zajímavá kombinace a zvláštní pata
  • Sweet Nothings od Pauline Schultz, sváteční extra krajkové, člověk by byl v pokušení udělat si takové krajkové celé punčocháče
  • Polly Jean od MJ Kim, říkám jim lískty ginkga a líbí se mi už dlouho

            Druhá třída

            • Watercress Socks od Lise Brackbill, roztomilá krajka ve tvaru vlnek
            • Selachimorpha od Wei S. Leong, jednodušší roztomilá krajka do trojúhelníčků
            • Krufka Socks od Comfort Zone Knits, dvě barvy a taková univerzální elegance. Proužky a dírkové kapky. Ne moc dírek.
            • Sommertanz od Heike kreativ, jsou to takové vlnky, ale mají roztomilé zakončení v podobě volánku
            • The Lady of Rivendell od Adrienne Fong, klasika, na kterou už dlouho myslím, ale stejně dlouho ji odkládám, protože je těžké najít si čas a prostor na soustředěné složité krajkové pletení. Ponožek.
            • Froot Loop od Kristi Geraci, roztomile copánkové, ale je to vůbec krajka?
            • Füßlinge od Tanja Steinbach, kotníkové s minimem krajky. Asi by neprošly.
            • Easy Lace Socks od Winwick Mum, prý jednoduchá krajka. Ale vypadají dobře. Jenom mám možná přece jen chuť na trochu větší vzrůšo.

                        Žádné komentáře:

                        Okomentovat