čtvrtek 13. června 2019

Lozinka


V těchto dnech naprosto ulítávám na písničce Lozinka za srecu od Magazin. Ani jsem si nevšimla, že ji nezpívá moje oblíbená zpěvačka Jelena Rozga... ale Andrea Šušnjara. Asi to bude tím, že jich zpívá polovinu... možná všechny, co znám. (A já si říkala, že je divné, že nestárne. Po deseti letech je pořád stejná, jako holčička. To nejde dohnat ani šminkama.)

Melodie je krásná. A jaký má pěkný hlas. Mmmm. Tak jsem na ni zkoušela kreslit a vznikly samé oblé tvary.

Ty na mě působí uklidňujícím dojmem. Vzory jsem kombinovala, jak se mi právě chtělo. Především z těch, které jsem vám už představila. 


Ale musím se přiznat, že rozumím jenom části textu. Myslela jsem si, že to je chorvatská obdoba Lociky z věže.

P. S.1: Takže od Jeleny Rozgy mám oblíbené tyto písničky (* až ***** = jak moc ji mám kterou ráda):

  • Bižuterija (***)
  • Cirkus (***)
  • Dobitna kombinacija (**)
  • Grizem (***)
  • Gospe moja (*)
  • Najbolji dan (*****)
  • Odo' ja (*) 
  • Okus mentola (**)
  • Prsti zapleteni 
  • Razmazena (*****)
  • Rodit' ću ti 'ćer i sina (****)
  • Rodjena sam (**)
  • Sad il' nikad (**)
  • Solo igračica (***)
  • Sve se meni cini (*)
  • Tsunami
  • Uzmem koliko mi dáš
A od Magazinu (bez Jeleny, tzn. mimo roky 1996–2006) mám ráda:
  • Dan pobjede (**)
  • Lozinka za srecu (viz výše) (****)
  • Maskara (**)
  • Maslacak (****)
  • Sijamski blizanc (*)
  • Titanik (***)
  • Žena a ne broj
P. S.2: Ze základních vzorů se jedná o Beelight, Bucky a Bunzo.

Žádné komentáře:

Okomentovat