neděle 2. června 2019

Bonsai

Kamarád si za dokončený doktorát daroval bonsai. Radši jsem se neptala, kolik taková sranda stojí. Ale je nádherná. 

Nejspíš to byla ona, kdo mě inspiroval k vytvoření tvaru na podstavci připomínajícím květináč. 

Jako obvykle, celé to vzniklo náhodou. 

Rozdělila jsem čtvereček jenom na třetiny, protože bylo málo času, a pak se je jala vyplňovat. Přiznám se, že mi ten spodní vzor velice učaroval. Takže jsem ho udělala jako první. Jak už jste mohli vidět, jsem jím přímo nadšená. Zejména, když ho vybarvuji už dodělávající fixou. No vážně, některé věci jsou nejkrásněji stínované, když máte fix, který už skoro nepíše. Kdo by to řekl, že?

Pak jsem chtěla vyzkoušet nově naučený vzor. To jsem možná mohla zmínit už u těch vzorů... tyhlety všechny, jsou pro mě nové stejně jako pro vás. A pak už mě napadly jenom kuličky, které znám z dřívějška. A jak jsem si tak čmárala, vznikla mi nahoře nad nimi bonsai. 

Žádné komentáře:

Okomentovat