pondělí 17. června 2019

Láska k pletení


Jak jinak nazvat tenhle čtvereček. 


Přiznám se, že jsem se o víkendu trochu s malováním, tedy kreslením činila, ale už jsem nestihla příspěvek zveřejnit včas, tedy v 7 ráno. 

Jinak musím říct, že je (alespoň pro mě) s podivem, že mě to celý měsíc baví a že jsem zatím ani jeden den nevynechala. A to už kreslím o pár dní déle, abych měla předpřipravené čtverečky v zásobě. 

Tímto čtverečkem vás chci inspirovat, abyste zkusili zentanglovými vzory, třeba svými nejoblíbenějšími, nebo těmi, které jste ještě nepoužili, vyplnit nějaký jednoduchý obrazec: kruh, čtverec, obdélník, trojúhelník, nebo jako já srdce. Ale může to být třeba i dům, obrys kočky a podobně. 

Mimochodem právě ty obrysy koček jsou poměrně oblíbené. Viz můj obrázek zde, který jste mohli vidět i na výstavě.


Žádné komentáře:

Okomentovat