sobota 8. června 2019

Až příliš jasný čtvereček pro dnešní den

Vzorek začátečníka
Už dříve jsem při kreslení zentanglu narazila na vzor Knyt. Není úplně přesný, jen to je pravda. Okraje pleteniny totiž vypadají ve skutečnosti jinak. Ale i tak. Takhle nějak vypadá vzorek pletený obrace rukou začátečníka. ;-) 

Volné odstáté navazované konce, sem tam zašmodrchané okraje (to jsem si vymyslela já, v originále jsou všechno cancourky) a sem tam špatně upletené oko. A samozřejmě nerovnoměrné utahování (zde kresleno záměrně ve tvaru lehké vlnovky, jako by pletenina byla vypraná a usušená na sušáky místo na rovné podložce).

Doufám, že se vám vzorek líbí a vyzkoušíte si tento, lehce komplikovaný vzorek taky.

Druhý důvod pro název Vzorek začátečníka je proto, že jsem se na tomto čtverečku v podstatě učila tento vzor kreslit. A musím neskromně říct, že se mi zdá, že se mi povedl. Ale chce to odstup několika hodin. Když jsem ho viděla poprvé hotový, zejména to stínování, přišlo mi to spíš smutné – tolik práce a tak malý výsledek.

Žádné komentáře:

Okomentovat