pondělí 4. března 2019

Začala jsem zase kreslit

K některým věcem se člověk stále vrací. A třeba ani neví, kdy to začalo. Co já vím, co mě vedlo k tomu, že jsem se rozhodla, že se naučím kreslit?

Možná darovaný kurz kreslení pravou mozkovou hemisférou v Brně s Petrou Zálešákovou z Prahy (stránky chcikreslit už jsou ale dost zastaralé a taky už se jmenuje Němcová)? Pak jsem byla ještě na jednom v Praze, jestli si to dobře pamatuju. Co jsem na něm asi tak mohla nakreslit?

A pak jsem chodila k Helče Hermanový z Ateliéru pro kočku. Rok nebo dva? Tam vznikl od jednoho spolužáka x kolegy můj umělecký podpis. Líbí se mi. Od té doby ho najdete na všech mých dílkách.

Taky jsem si před mnoha lety koupila knihu Naučte se kreslit pravou mozkovou hemisférou od Betty Edwards, ale nemám ji ještě celou přečtenou. Snažila jsem se dělat zodpovědně všechna cvičení.

Vloni jsem se 17. dubna 2018 zúčastnila jednorázového kurzu kreslení (viz článek Na workshopu malování), pak se pustila do samostudia z knih a denního tréninku, což mi chvilku vydrželo. Pak přišlo léto, prázdniny a konec s kreslením. Nějak to upadlo v zapomnění. A letos jsem se do toho zase dala. Přihlásila jsem se na kurz a navrhla, že budu rovnou kreslit pastelkami. Žádná tužka pro začátek. Začátků už mám za sebou mraky. A prošlo mi to. A tak níže můžete vidět moje první letošní nesmělé krůčky. Neskromně mohu říct, že to je krása!


2 komentáře:

  1. Opraveno, doplněno. Omlouvám se. :-) Vždycky bojuji s tím, že když už něco napíšu, je k tomu ještě potřeba danou věc nafotit a přidat do příspěvku. Tolik bych toho mohla mít zveřejněného, kdybych měla i nafoceno...

    OdpovědětVymazat