pátek 19. dubna 2024

Maddy Moe: Essential Boot Socks (1)

Přestupný rok obsahuje velmi zajímavé datum – 29. února 2024. Jelikož se jedná o příležitost, která se opakuje jednou za čtyři roky a to ještě s pár výjimkami, není možné ztrácet čas. Pro jistotu jsem nahodila rovnou dva projekty. Kdyby se mi náhodou jeden nepodařilo dokončit, bude tu ještě druhý rezervní. Tím jsou ponožky 

Významnost unikátního data spočívá v tom, že se snažím mít každý den něco nového nahozeného, v průběhu mnoha let samozřejmě, jak můžete vidět v mém článku Každý den v roce. Už jsem se dostala dokonce tak daleko, že si kontroluji, jestli dnes můžu začít nový projekt nebo ne. Ale občas to poruším a nahodím i v den, kdy už bych nemusela.

O oslavě přestupného roku jsem psala v článcích 

Jako ten lehký projekt, který by neměl skončit nezdarem jsem vybrala ponožky Essential Boot od Maddy Moe. Je to vlastně soubor tří návodů na vanilkové ponožky s různými druhy pat (a možná i špiček, tím si teď nejsem jistá). Každopádně v tomto případě používám patu se zkrácenými řadami. 

Jinou použiji u Žlutozelené hundertwasserovy ponožky (1) a takhle bych postupně chtěla vyzkoušet všechny. P. S.: Návod je na Ravelry zdarma a autorka navíc přidala další typ paty do ponožek Kettle Chip Socks, tak ty zase udělám někdy příště.

Essential Boot Socks, příze Regia Folkloric
Vybrala jsem nádhernou samovzorovací přízi Regia Folkloric a všechnu práci za zajímavé pruhy a vzory nechala na ní. Jen jsem si spokojeně hladce pletla vanilkové ponožky. O tom, co to je, jsem psala zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat