pátek 23. února 2024

Žlutozelené hundertwasserovy ponožky (1)

Protože mám zimu věnovanou Hundertwasserovy, pustila jsem se do dalších ponožek s jeho tematikou. Tentokrát jsem vybrala žlutozelené klubíčko Opal In Variation nach Hundertwassers Werk 894 Positive Seelenbäume  Negative Menschenhäuser. V překladu by to bylo něco jako variace na Hundertwasserův obraz pozitivní duše stromů – negativní lidské domy. Opět tím upozorňuje na to, že v přírodě se nevyskytují rovné linie, ale všechno je jemně oblé a zvlněné.

Rozpletená první ponožka

Použila jsem Twisted German Cast On dle videa Andrey Mowry (zde), které jsem si zvykla plést už skoro všude, akorát si nikdy nepamatuji, že je to ono. ;-)

Dál už pletu jen jednoduché ponožky lícovým žerzejem na 64 ok, což mi obvykle pěkně padne. Chcete se přidat a vybarvit si jaro? 

Žádné komentáře:

Okomentovat