pondělí 15. dubna 2024

Barevný portrét dle kurzu Wish upon a star s Idou Andersen Lang (1)

Tenhle kurz byl zdarma dostupný někdy koncem ledna. A tak jsem strávila víkend sledováním videí a zkoušením jednotlivých prvků. Již dříve jsem si vyzkoušela, že mohu malovat cokoliv mám chuť podle videa, na které koukám. Takže ačkoliv jsem neměla fotografii dívky, kterou autorka použila, vzala jsem si náhodnou fotografii, která se mi líbila, a rozhodla jsem se ji přetvořit stejným stylem jaký použila Ida. 

Začátek byl neslavný. Portrét vypadal spíš jako příšerka s hranatým ksichtem. 

Tvar obličeje kreslený od ruky podle předlohy
Obkreslila jsem tedy tvar obličeje na pomocný papír a porovnávala rozdíly. Leccos jsem upravila, ale nevšimla jsem si výšky hlavy, takže tam, co má dívka závoj, měla teprve končit hlava. Opravené tvary vypadají o poznání líp. I když tvář je pořád taková nějaká hranatá. Doufala jsem, že se to zlepší vybarvováním...


Černě obtažené obrysy

Žádné komentáře:

Okomentovat