sobota 28. ledna 2023

Joji Locatelli: So close (2)

Tenhle šátek se evidentně pojí s českými prezidenty!

Jak jsem psala v prvním článku (najdete zde), použitá příze se jmenuje Drahoš (důkaz zde). Se současnou volbou má společné jenom to, že ho právě pletu. 

Abych se ale netajila svými preferencemi, tak flanelové košile se mi na chlapech líbí a koblihy mi většinou připadají mastné a nechutné.

Takže So close podruhé:

Šátek So close od Joji Locatelli
Jde mi to tak pomalu, protože mi ho je líto plést ve chvílích, kdy mám čas se soustředit a tehdy si beru raději něco komplikovanějšího (aktuálně třeba Texture time), abych s tím trochu pohnula. Tenhle šátek je ideální mít připravený na každých pět minut volna, kdy na nic většího není prostor.

Ještě bych vám ráda ukázala experimentální barvení světlou henou. Výsledek není špatný, ale vzhledem k tomu, že na šátku má jít o tmavý akcenty, potřebuji, aby to bylo opravdu vidět. A navíc bych byla ráda, kdyby mi barva do šátku nepustila, takže ji asi pořádně vyperu a obarvím znovu, tentokrát profi barvou. A bude mě čekat spousta a spousta máchání.

Příze obarvená henou versus původní vespod 

Žádné komentáře:

Okomentovat