pátek 20. ledna 2023

Raina K: Powerlicious Hap (1)

Máte pocit, že jste u mě něco podobného viděli?

Tak to máte dobrý postřeh! Šátek s centrálním čtvercovým panelem pleteným vroubkem (garter stitch) jsem začala plést jako deku pro miminko. Ne, že bych nějaké měla. Jedná se o So close od Joji. A teď jsem se pustila do podobného šátku, jenže jsem na něj chtěla spotřebovat nějaká klubíčka ze své skrýše (stash) a přišla jsem dvě igelitky Alpaca Brushed Silk. Ještě přemítám, že bych (opět z dvojitě pletené) udělala nějaký svetřík-zbytkovník, takže něco krásně barevného nebo melírovaného a chlupaťoučkého.

Zaujalo mě, že Raina K plete středový čtverec tak, že před prvním okem nahodí přízi přes, což vytvoří ne zrovna pěknou, ale zato velice praktickou smyčku pro budoucí nahazování brioškového okraje. Zatímco Joji prostě přidává po prvním sejmutém oku.

Líbila se mi kombinace šedého šátku, mnou kresleného diáře a šedého prostěradla

Žádné komentáře:

Okomentovat