pátek 6. ledna 2023

Hana Paimen: Oakenshield shawl (2)

No, už je to nějaký pátek, co jsem psala o Oakenshieldu, že? 11. prosince 2017 jsem publikovala tento článek. Tenkrát jsem si ještě myslela, že mi jedno megaklubko na celý šátek vystačí. Dneska (19. 11. 2022) doufám, že mi budou stačit dvě! 

Když mi to první začalo významně docházet, myslela jsem si, že šátek nastavím krásně žlutohnědým, které by s oranžovohnědým příjemně ladilo. Jenže se ukázalo, že to není tak úplně ono a navíc je o něco tlustší, což dělalo trochu neplechu. Takže když se mi pak podařilo sehnat prvnímu klubku stejného kolegu, i když z jiné šarže, rozhodla jsem se opět pokračovat ve stejném duchu. Zdá se, že přechod není vidět. Díky bohu!

Každá řada teď má příšerný množství ok. Tím myslím asi tak 564 ok. Takže za den obvykle upletu třeba jen čtyři řady. Ale jinak je to docela zábava, kromě těch listů, které jsou na pletení v autobuse dost náročné.

Rozpletený Oakenshield

Žádné komentáře:

Okomentovat