pondělí 9. ledna 2023

TOP 7 pro rok 2023

V některém z hromadných mailů (newsletterů) na mě vybafl seznam šesti projektů, které si dotyčná chce v letošním roce uplést. Bohužel už jsem nenašla, kdo mi to psal, ale zaujalo mě to a začala jsem se brouzdat svým seznamem a přemítat, co bych si tak chtěla prioritně uplést. Samozřejmě se to může během roku snadno změnit na základě různých okolností. Je třeba sice krásný chtít letos dokončit svetr The Daydreamer od Andrey Mowry, ale to je v podstatě možné jen při domácím nebo dovolenkovém pletení, protože vzor je komplikovaný a je třeba se na něj soustředit.

The Daydreamer
Stejně tak mám rozdělaný šátek Texture Time od Stephena Westa. I ten by ovšem bylo ideální plést v klidu domova.

šátek Texture Time

Svetr Shifty od Andrey Mowry mám už taky nahozený a udělala jsem si vzorek. Plánuji ho zkombinovat ze tří klubek barevného Zauberballu, takže bude pořádně barevný. Tak, jak to má být.

Na topík Breathing Space od Veera Välimäki mám koupená nádherná přadena (ještě je musím přemotat do klubek) LA BIEN AIMÉE. Tak doufám, že mi nějak rozumně vyjde vzorek. Vybírání barev bylo hrozný, protože všechny vypadaly nádherně.

Na vyplétaný svetr Overgrown od Anny Johanny mám klubíčka taky pořízená. Vybrala jsem si stejné vánoční barvy, jako má autorka. Jen některá klubíčka musím ještě trochu dobarvit, takže budu mít zase novou zkušenost.

Svetr Trepassey od Jennifer Beale mám už nějakou dobu označený srdíčkem, ale koupila jsem si ho teprve před nedávnem. Ještě nevím, zda ho upletu z oranžového merina nebo hnědého velblouda, každopádně to bude z klubíček v mých zásobách.

Abych to měla pestřejší a taky aby všechno nebyly velikánské projekty na domácí pletení, protože tomu se věnuji jen minimálně, vybrala jsem si ještě čepičku Pühalepa Hat od Raina K. Stejnou jsem zeleno-černou upletla manželovi, moje by asi měla být růžovo-černá.

čepice Pühalepa pro manžela (vyfoceno i s ním)

Žádné komentáře:

Okomentovat