pondělí 18. ledna 2021

Caoua Coffee: ponožky Coffee Cantata

Autorka Caoua Coffee se pravidelně objevuje v rozvrhu SKA (Sock Knitters Anonymous), takže není divu, že se tam objevila i na prosinec. Letos můžete ponožky v rámci uplést za dva měsíce, podmínkou je nahození v tom správném měsíci. A to jsem stihla, protože jsem své 23. ponožky nahodila 21. 12. 2020.

Na fotkách vypadají luxusně. A při pohledu na vzor se vlastně není čemu divit. Soustředit se budete muset už při pletení lemu!

Takže to budou zase jednou ponožky spíš na domácí pletení. Tudíž nic moc vhodného na Vánoce, kdy na mě všichni mluví, pořád mi chce někdo něco ukazovat a já sama nejsem právě dvakrát soustředěná. Je přece potřeba dopsat blog, dokreslit Inktober 52 a udělat spoustu dalších věcí. Ale možná v lednu...

Žádné komentáře:

Okomentovat