pondělí 1. dubna 2019

Nová skříňka na klubíčka

Většina pletařek má problémy s úložným prostorem na klubíčka. My hromadiči to máme o to horší, že nekupujeme klubíčka jen na právě aktuální projekt, ale syslíme si je do zásoby. A leckdy se nechceme vzdát zásob z dřívějška z citových důvodů (klubko jsem dostala, nebo koupila tam a tam) či materiálních (bylo to drahé) apod. 
Moje nová skříňka vzniklá z nouze – nedostatek úložných prostor – mě totálně uchvátila. A líbí se mi její úchylnost. (A taky množství klubek, která se do ní dají nacpat.)

Kdo ví, copak to mám v pokoji?

P. S.: A není to aprílový žertík.

4 komentáře:

  1. Ať je to cokoliv (a nějaké podezření bych měl), je to malý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle při pohledu z vrchu ano, ale vešla se tam dost velká krabice a všechno, co se nacházelo na ní. Každopádně jsi mě pobavil!

      Vymazat
  2. Při zběžném pohledu mě napadá kastlík na motorku? :-)

    OdpovědětVymazat