pátek 22. března 2024

Anita Grahn: String Theory (1)

Dneska jsem nahodila březnové ponožky do SKA (klubu anonymních ponožkoholiků) na březen-duben. Zvolila jsem si klubíčko, které je vám možná trochu povědomé. Ano, je to to stejné, které jsem použila na Lakritz sock a to doslova. Nahozené ponožky jsem rozmotala – ještě jsem toho neměla moc a nahodila Judy's Magic Cast-On (návodné video zde, pozor na to, že oka na druhé jehlici je třeba v první řadě uplést za zadní nit, protože jsou přetočená) na tyto nové String Theory od Anity Grahn.

Návod najdete zdarma zde. I když to z počátku vypadá příšerně složitě, je to nakonec docela jednoduché, alespoň pata, protože dál jsem se zatím nedostala.

Důležité je vědět, že potřebujete jednu dlouhou nebo dvě kratší kruhové jehlice. Žádné moje oblíbené mrňky od Addi, protože na ně byste tu spoustu oček nenacpali. Ponožky se totiž pletou od paty přes nárt v jednom velkém kruhu. Autorka se chlubí nejen tím, že jde o neobvyklou konstrukci, ale že jsou také náramně pohodlné. To vám povím, až je budu mít hotové. Zatím se můžete mrknout, jak vypadá prvních 13 řad.

Pata ponožek String Theory

Žádné komentáře:

Okomentovat