středa 20. března 2024

Stephenovy jarní ponožky

Návštěvníky svého instagramového profilu jsem už před časem lákala, aby se se mnou pustili do pletení jarních ponožek. Návod najdete na Ravelry zdarma u Stephena Westa pod názvem Scrappy DK Socks.

Jarní ponožky jim říkám proto, že mají veselé jarní barvičky, ale jinak jsou to spíš prosté vanilkové ponožky (o tom, co to je jsem psala zde) z tlustší (DK) příze

Koupila jsem ji tradičně u Šárky v Yarn Queen Prague a těšila se, jak budou rychle upletené na jehlicích číslo čtyři. Měla jsem pravdu, přibývají nádherně. Ale stejně bych možná mohla plést na trochu menších jehlicích. Zdá se mi, že jsou poněkud volnější.

Barvami hýří samotné klubíčko
Zepředu = nártová část

Zezadu = pata vroubkem, už chybí jen zapošít špičku

Tak co, jdete si taky uplést jedny jarní?

Žádné komentáře:

Okomentovat