pátek 1. prosince 2023

Indie Design 2023 Gift-A-Long

Od úterý 21. listopadu 2023 v 17:00 východního časového pásma USA do 31. prosince 2023 o půlnoci běží GAL (Indie Design Gift-A-Long), jehož se už několik let pokouším účastnit. Spočívá v tom, že různí nezávislí (indie) návrháři poskytnou na první týden akce slevu 25 % na  některé (10–20 vybraných) svoje návody. V minulých letech jsem o něm psala například zde (2021) a zde (2020).

Vloni jsem to s přebíráním návodů trochu přehnala (vážně se ty články nedají číst, proto na ně ani neodkazuji – kdo by měl zájem o sebemrskačství, může si je snadno prohlédnout rozkliknutím listopadových článků), takže letos chci napsat jen pár věcí, které mě opravdu zaujaly.

Leela Frankcombe: Liliales shawl – brioche šátek ze dvou barev s krásnými květinami

Knitwise Design: Sock Lover's Socks – extra úlet: ponožky s ponožkami, po kterých už jsem nějakou dobu pokukovala a říkala si, že je rozhodně musím mít. Tak už jsou na jehlicích!

bunnymuff = Mona Zillah: Cherishing Every Aspect of Life – Naprosto luxusní a přitom úchylná záležitost. Druhá věcička, kterou jsem rozhodně musela mít. Ostatně na bunnymuff už jsem koukala i dříve! Svetr s vyplétanými zvířátky. A jedním z nich je lištička. Jaká krása!

Paola Albergamo: Golden Illusion – tenhle šátek mě oslovil svou propracovaností. Optické iluze jsou moje oblíbené. A mít jednu na šátku, to by mohlo být terno. Třeba by se mi ji pak podařilo přenést i na ponožky. 

Yvonne B. Thorsen: Madelen's bralette – vypadá to jako podprsenka, ale když se tomu uplete delší tělo, mohl by to být báječný topík. Líbí se mi ty copánky, které má na ramenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat