středa 29. listopadu 2023

Zentanglový adventní diář k vytištění

Přemýšlela jsem, co vám nadělím do krásného adventního času. Co tak asi určitě potřebujete? Adventní diář!

Abych se neopakovala... což se snadno může stát, protože se mi nejspíš líbí dost podobné věci jako dřív, o čemž vypovídá i to, že mě baví prohlížet si vlastní blog znovu a znovu. ... Takže abych se neopakovala, prošla jsem si články o svých minulých adventních kalendářích. A při té příležitosti jsem zjistila, že v roce 2018 byl 1. prosinec taky v pátek. Takže pokud máte chuť, můžete si stáhnout a vytisknout prázdný diář odsud, nebo ten vybarvený odsud. A mám tu ještě velmi ilustrovanou verzi. Musím říct, že ten se mi i po těch letech líbí. Ale samozřejmě vám chci nabídnout něco nového, aktuálního.

V roce 2019 jsem si pohrála se zentanglovým vzorem Verdigogh, diář najdete zde, ale letos vám bude k ničemu. Kalendář v roce 2020 se mi také myslím povedl. Ten vám doporučím pro inspiraci a přehlednost, kdy jsou které svátky a jak se jmenují jednotlivé neděle. V roce 2021 jsem vytvořila zentanglový kalendář plný kuliček, které patří k mým oblíbeným motivům. A myslím, že speciálně tenhle se mi povedl i vynecháním dostatečného místa v jednotlivých obdélníčcích pro vaše schůzky či poznámky.

Tady si můžete stáhnout můj letošní kalendářík:


Užijte si ho! 

Žádné komentáře:

Okomentovat