pátek 3. listopadu 2023

Stephen West: Texture Time (5)

Šátek s plyšovou kočkou v roce 2018, to to letí!

Začátky pletení Stephenova šátku vypadají jak z jiného světa a přitom je to jenom 5 let! To jsem ještě bydlela s přítelem v podnájmu v Praze na Bořislavce, teď jsem vdaná za jiného muže a žiju na statku. Chováme kozy a mám hned několik koček, zatímco tam jsem mohla jenom doufat, že někdy pohladím tu, co tam posedávala na sloupku.

Vroubky mají být pleteny modrou a modrou, ale u někoho jsem viděla, že tam šoupl i tu doplňující barvu, tak jsem jich tam taky pár udělala.

V zimě (leden/únor) 2023 jsem si užila nošení poloviny vypracovaného šátku a uvažovala, jestli budu dodělávat i tu druhou. 

Na jednu stranu mám radost z toho, že je tato část dokončená a taky je dost velká. Jako běžná šála. I má podobný tvar.

Na jednom konci brioche vzoru jsem udělala ty Stephenovy třášničky, ale začaly se mi rozmotávat, takže jsem je pak zajistila uzlíky. Vypadá to parádně!

Pletení modro-modrých vroubků
Na druhou stranu Stephen šátek navrhl jako můru a takový se mi líbí. A dalo by se do něj krásně zachumlat, kdybych ho měla komplet. I klubíčka na něj mám. A navíc by mu slušel ten kapičkový okraj, který pak autor použil na jeden ze svých svetrů.

Zároveň si ale také pohrávám s myšlenkou udělat podle něj svetr, jak jsem u někoho viděla na Ravelry. Má to například Ella-Christine.







Žádné komentáře:

Okomentovat