pátek 17. listopadu 2023

Možnosti pro listopadové ponožky

Musím přiznat, že mě tohle přebírání v návodech nesmírně baví. Hrabat a hrabat a koukat, co bych si tak mohla uplést v listopadu. Buď to může být od KnittyMelissa, která se o skupinu anonymních pletařek ponožek stará a má spoustu návodů (např. Lucy In the Sky), nebo „ztracené barvičky“ jak bych volně přeložila téma stranded colorwork, které jsem při té příležitosti schválně vzala na naši hodinu angličtiny. No, co jiného s tím, když jsme se učili, že stranded znamená „uvízlý“? To si přece nemůžu nechat líbit! Jak jsem to nikdy nepřekládala, tak jsem si myslela, že to je prostě součást nějakého výrazu znamenajícího „barevné pletení“. Možná jde o to, že vzadu (na rubu pleteniny) křížíte nitě tak, aby vám tam nevznikaly příliš dlouhé smyčky. 

Do užšího výběru stranded colorwork se zařadili (řazeno podle abecedy) a ty v ještě užším jsou označeny tučně. Ale výsledný výběr je vždy ovlivněn i momentální náladou a klubíčky, která mám právě k dispozici. Nechte se inspirovat:

Drobně rozšířeno o vzory, které bych si musela koupit:

Širší výběr zahrnuje:

A ještě ho lze rozšířit o placené návody:

Žádné komentáře:

Okomentovat