čtvrtek 30. května 2019

Zentanglový červen

Chcete se naučit kreslit zentangle?

Nebo se chcete naučit kreslením relaxovat?

A nebo si jen tak chcete trošku čmárat a vadí vám, že se vám výsledek nelíbí?

Tak přijměte moji výzvu a pojďte si celý červen hrát. Začít můžete už v sobotu. Den dětí je na hraní přeci ideální.

Vymyslela jsem si nový projekt: Zentanglový červen znamená, že každý den v červnu nakreslím jeden čtvereček (nebo něco jiného) se zentanglovými vzory. 

Ptáte se na význam? Jak jsem již zmínila: hrát si. Vytvářet něco nového. Zkoušet různé kombinace. Přestat se bát, že se mi výsledek nebude líbit. Protože o tom to je. Vždycky se vám výsledek může nelíbit. Ale jednak se může líbit někomu jinému, a jednak máte právo na to dělat chyby.

Takže pokud se chcete připojit, budu moc ráda, když na Facebooku přispějete svými kresbičkami. A klidně nemusíte kreslit každý den. I když to je samozřejmě nejlepší.

Jako rozcestník slouží článek Zentangle, kde najdete odkazy na moje další články s tímto tématem plné obrázků. Využít můžete také štítek „kreslení, ale tam najdete i jiné obrázky.

A pro zvědavce prozradím, že jsem mimo jiné vystavovala Zentanglové kočky. Ale nejvíc mě stejně baví zentanglové kabelky.

Takže si kupte černý tenký fix (mám Centropen document o tloušťce 0,3) a nějaký papír (ideálně čtvrtku), rozdělte ji na stejných šest obdélníčků přibližně o straně 10 cm a psychicky se připravte na tu jízdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat