pátek 1. května 2015

Zentangle

Tenhle článek slouží jako rozcestník pro články zabývající se kreslením relaxačních obrázků ve stylu zentangle. Zentangle je technika kreslení, kterou vymysleli Rick Roberts a Maria Thomasová. Spočívá v tom, že ohraničující linie vyplňujete spoustou drobných vzorů, které jsou velice snadné. Napadlo mě, že každý den nakreslím jeden čtvereček Zentangle. Ukázalo se, že to může být príma zábava, hlavně s přibývající délkou dne, neboť se mi lépe kreslí a hlavně stínuje za denního světla než při umělém osvětlení.
 
Zentangle kreslení = něco o tom, co to je Zentangle, kde se vzal a jak se k němu dostat.

Zentangle - relaxační obrázky: další povídání o Zentangle a navíc ukázka vzorů.

Zentanglové variace 1: ukázka mých prvních kreslených čtverečků s použitím vzorů Zentangle.

Zentanglové variace 2: další moje čtverečky a pár výměnných kartiček.


Zentangle deník: povídání o zentanglovém kreslení, moje vlastní zkušenosti.

Zentanglový kalendář: pro Marký jsem nakreslila 12 různých obráků a vyzdobila jimi polotovar kalendáře. Jelikož jsem tyto polotovary měla dva, udělala jsem těchto obrázků více a jeden začala sama používat: Květnový zentangle, Obrázky do zentanglového kalendáře.

Zenganglové speciality: Zentanglové kočky pro kamarádku k narozeninám, Plástve, Zentanglové variace 3, Oranžové zentanglové variace 4, Zentanglové kabelky, už mám i ledacos dalšího, co ještě musím nafotit...

Žádné komentáře:

Okomentovat