čtvrtek 27. července 2017

Laurelie #1

O šátku jménem Laurelie, který pletly Vlněné sestry jako Velký jarní KAL jsem Vám už psala v článku Můj druhý první šátek z malabriga a Pletení s Vlněnými sestrami. Autorkou je Lisa Hannes a na Ravelry ho najdete zde. Ale je zpoplatněný, aktuálně stojí 157 Kč, což je na Ravelry rozhodně jedna z nižších cen. Zaregistrováno ho má již 279 lidí (28. 7. 2017). 

Pro příští pletení bych radila zejména velký barevný kontrast kvůli společné části uprostřed.

Lisa má i další krásné vzory, z nichž další tři plánuji vyzkoušet (a již je vlastním). Psala jsem o ní zde.
Moje první Laurelie


Mimochodem, co jsem asi nezmínila je, že jsem se se svou Laurelií účastnila jak KALu s Vlněnými sestrami, tak společného pletení Maliha SPRING-TO-SUMMER KAL (May-July 2017) Lisy Hannes. Jehož podmínkou bylo dokončit do konce července některý z jejích šátků. A kdyby se náhodou někomu nezdálo, že pletu jeden šátek v rámci dvou KALů a vytvářím si tak umělou produktivitu, tak jsem ho pro remcálky upletla ještě jednou!

P. S.: Upleteno již před začátkem prázdnin, ale než jsem nafotila...

Žádné komentáře:

Okomentovat