úterý 18. října 2016

Mystery KAL 2016, 1. část

Možná vás zajímá, jak jsem na tom se Stephenovým Mystery KALem. První návod mi přišel v pátek 7. října. Týden pletení a pořád nemám hotovo. I když je toho na upletení tedy docela hodně – troufám si říct, že každý den tak 40 minut určitě pletu – má to i několik pozitiv.

Předně se mi líbí, že je návod pěkně rozdělen do jednotlivých sekcí a ke každé je udělané video (i pro úplné trubky), takže i kdybych náhodou neuměla skoro vůbec anglicky, dalo by se to asi zvládnout. Samozřejmě i díky Vlněným sestrám, které mají překlady jednotlivých anglických zkratek na svém blogu. Vlastní si stále zdokonaluji a některým věcem už celkem přirozeně rozumím (začala jsem chodit na kurzy angličtiny – ne jen kvůli pletení :-ú).

Takže: návod je rozdělen do sekcí, v prvním týdnu se mají uplést hned čtyři a ke každé je hned v úvodu video, takže myslím, že to má Stephen vymyšlené dobře a pěkně udělané. Jenom je samozřejmě potřeba trošku počítat, aby se člověk neztratil v několikerém opakování dvojice či čtveřice řad. I když podle mého soudu by se zase tak moc nedělo, protože počet ok se nemění, takže by se změnila jen výška jednotlivých částí a možná by to pak nevypadalo hezky.

Musím říct, že první část mě trochu vyděsila... vypadalo to tak nějak divně, zubatě a vůbec nevzhledně. Také jsem si začala říkat, že moje kombinace barev: čokoládově hnědá, zářivě oranžová, decentní žlutá a zelená možná nebyla úplně nejlepší, protože když je mezi žlutou a zelenou ještě něco a nejsou to velké pruhy žluté a zelené, dost to splývá. Ale po dokončení několika sekcí už to bylo hned lepší. Tak uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet.

Žádné komentáře:

Okomentovat