pondělí 3. října 2016

Echo Flower Shawl #1

U Vlněných sester jsem našla návod na šátek inspirovaný estonskou krajkou s květinovým vzorem „blossom stitch“. Vzor je první, který navrhla paní Jenny Johnson Johnen. A já se ho rozhodla uplést z klubíčka Laceballu 100 Light in the tunnel od Schoppel Wolle. Původně jsem nevěděla, jaké klubíčko použít, ale pak jsem si řekla, že z tohohle divně žlutého by to mohlo vypadat dobře. Výsledek předčil všechna moje očekávání. Podivně vypadající klubko se změnilo ve fantastický šátek.

S dokončováním to byl trochu masakr – pletla jsem v každé volné chvíli, protože jsem ho chtěla mít na firemním večírku, pro nějž vedoucí určil jako klíčovou barvu žlutou. Ukončovací práce jsem dělala ještě v autobuse cestou na zámek do Nelahozevsi, ale stihla jsem to. A taky byla trochu za exota. ;-) O to víc jsem si ale užívala velkolepost toho, že mě na ramenou hřeje vlastní výtvor.

Ačkoliv se mi to klubíčko původně vůbec nelíbilo, když z něj vidím šátek Echo Flower Shawl hotový, jsem nadmíru spokojená. Je nádherný a těžko bych si představila vhodnější barvu. Ty jemné tóny, to je nádhera. A žluté květiny! Hlavně ten závěr - šedý s mini okrovým lemem - paráda.

Rozplétání oček – splést dvě oka a vytvořit do nich devět smyček – byla děsná pruda, i přesto jsem na to rychle zapomněla a těšila se, že si ho zkusím uplést i v méně jemné verzi. Zkusím, jak vypadá z něčeho tlustějšího… třeba Malabriga.

Žádné komentáře:

Okomentovat