pondělí 29. února 2016

Youtube výuka

Nedávno jsem se na jednom méně zajímavém kurzu dozvěděla, že se dá skoro všechno už dneska nastudovat přes youtube, nebo jinak online. Chvíli jsem nad tím přemýšlela a pak jsem si řekla že jo, že ten chlapík má vlastně pravdu a že je škoda nevyužít potenciál moderních technologií a zaostávat. 

Pořád se budu raději učit z knih, se kterými si můžu lehnout venku do parku na sluníčko, ale na druhou stranu: pletení se podle obrázků učí vážně těžko, zatímco s videem (i horší kvality) je to vcelku hračka. A tak mě napadlo, že se budu youtubersky vzdělávat. Mimochodem zrovna učení pletení (a vlastně i jiných věcí) má na videu tu výhodu, že nezáleží na jazyku mluvčího... ten člověk může mluvit třeba mongolsky, když mi dostatečně pomalu ukáže, kolikrát nahazuje, kam jehlici píchá a kudy vytáhne nitku a co s ní dělá potom.

Ale zároveň mě napadlo, že by se mi mohlo hodit pár anglických (nebo německých) názvů pro různé vzory, takže odteď je tu budu uvádět k těm českým, abyste si snáze mohli dohledat jiná videa nebo obrázky přílušných tématů.

Žádné komentáře:

Okomentovat