pátek 2. června 2023

Veera Välimäki: Breathing Space (1)

Tuhle tuniku jsem nahodila 5. 3. 2023 tak, aby se mi to hodilo do kalendáře Každý den v roce, v němž eviduji všechny svoje nahozené projekty a jednoho dne bych chtěla mít celý rok zaplněný. Počítají se samozřejmě jen ty dokončené. ;-)

Před časem jsem měla chuť udělat si radost nějakou barevnou ptákovinkou a vybrala jsem La Bien Aimée jednonitku od Yarn Queen Prague. Je totiž opravdu nádherná! Při pletení trošku chlupatí, ale to se jí dá odpustit. Snad se to nošením významně nezhorší.

Protože jsem na tuniku potřebovala dvě barvy, doplnila jsem modrozelenou pro tlumenější vzhled. Abych nevypadala úplně jako z cirkusu. 

Přadýnka na tuniku Breathing Space

O významu tohoto sousloví (Breathing Space) jsem psala v samostatném článku (zde), neboť jsem se na něj ptala učitelky na angličtinu. Zároveň jsem v tomto článku uvedla, že jsem musela přenést přes srdce párání už někdy na začátku práce, neboť jsem udělala ve vzoru chybu. To jsem ještě netušila, že tělo tuniky budu spokojeně plést a vesele přidávat na jedné straně a v duchu se divit, jestli mi to nebude velké a plandavé přes břicho. Kdybych chtěla volný vytahaný svetr, což je teď zrovna moderní, mohla bych možná nějaký ještě vyhrabat z dětství z půdy, kdy se takové hrůzy nosily. Ale určitě si nechci plést svetr pro těhuli, když těhule nejsem. Až budu, budu to řešit jinak. – Vytáhnu ten svetr z dětství, muhehe.

No, a ono se sice na jedné straně má přidávat, ale od určité chvíle se dělají kejkle i s tou druhou stranou. To budu ještě muset naštudovat. Nejdřív se nějakou dobu taky přidává (asi přes prsa) a pak se pro změnu ubírá. Ale má se to dělat kolem nějakých značkovačů, které já tam tedy nemám. :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat