sobota 8. října 2022

Ponožkový šuflík

Tak se mi to konečně splnilo! Začala jsem plnit svůj šuflík ponožkama!

Šuflík s dvanácti páry pletených ponožek
Už je to rok, dva, nebo jak dlouho, co jsem se na první pohled zamilovala do Irenina šuflíku s ponožkama. Měla ho plný krásných teplých vlastnoručně upletených fusikliček.

Připadalo mi to krásné, jak miniaturní výstava obrazů. A musím říct, že když se dívám na vlastní fotku, pociťuje velikánskou pýchu, co jsem už dokázala. Vždyť je to jen dva roky, co jsem si dala předsevzetí, že se naučím plést ponožky. A podívejte na ten výsledek.

Jedny tlusté melírované zelené tam nejsou (aktuálně je mám na sobě) a musím říct, že bych je znovu udělala trochu jinak: na menších jehlicích, aby byly pevnější a netáhlo těma očkama. Nebo je to vlnou. Spodní řádek je celý vlněný: nedávno jsem zkoušela ty druhé zprava. Bomboška! Takové tenké jako by byly z fabriky, ale přitom krásně hřály. A ty vánoční úplně vlevo zrovna tak!

Desatery ponožky jsou pleteny v rámci KALu se Sock Knitters Anonymous. Troufám si říct, že to je jasný důkaz, že tenhle klub na Ravelry opravdu pomáhá s dokončováním začatých děl.

V horní řadě jsou troje bavlněné, tak těm se teď asi vyhnu, když máme i v kanclu takovou zimu. Tedy my ne, nás je tam hodně, ale když člověk vyleze na chodbu nebo jde na nějakou schůzi, rozhodně se hodí jedině vlněné. Což mi připomíná, že byste určitě měli navštívit moje články Jak se zahřát jedna a dva. Díky za pozornost a jak se zahříváte vy? Taky máte nějakou svoji galerii úspěchů?

Žádné komentáře:

Okomentovat