pondělí 31. října 2022

Inktober 2022

Inktober je říjnová kreslicí výzva, kdy máte každý den nakreslit obrázek na dané téma. Fantazii se meze nekladou, jak dokládají nejrůznější obrázky na Instagramu. Někdo se snaží jednotlivá témata pojmout nějak víc symbolicky, někdo zábavně s tajným poselstvím a někdo se z

Témata pro říjen 2022

Něco jste již mohli vidět, kdo už znáte můj Instagram (https://www.instagram.com/angelikytvorba/), kde zveřejňuji pouze svou tvorbu, žádné fotečky z výletů, koláčky nebo podobně, leda kdybych to sama vytvořila! Konečně jsem totiž vyzrála na to, jak tam dávat fotky i z počítače, protože mám stále svůj „hloupý“ tlačítkový telefon, který nemusím nabíjet jako tamagotchi.

Na blogu už jsem se Inktoberu věnovala několikrát: témata z roku 2019 najdete zde a celý říjen jsem zveřejňovala především zentangly, najdete zde.

Užijte si listopad plný mých obrázků. 

Žádné komentáře:

Okomentovat