čtvrtek 1. dubna 2021

Klubíčková dieta

Řekla bych, že jsem neodolala, ale vlastně to nebylo tak docela nepromyšlené. Sice jsem si původně myslela, že by mohlo být zajímavé si celý rok 2021 nekoupit žádné klubíčko. Ale na druhou stranu – proč? Jasně, asi jich mám docela dost a určitě jich tolik nutně nepotřebuji. Na druhou stranu, proč bych si nemohla sem tam nějaké koupit tak, abych mohla lépe zpracovávat ta stávající? 

No jo no jo, já vím, že takhle nejspíš mluví i alkoholik. Proč bych si nedal jen frťana na narozeniny kamaráda?

Protože nikdy nezůstane jen u jednoho! Nikdy!

Začala jsem zelenou Regiou. Tu jsem vážně chtěla. Zářivě zelená barva připomínající jaro. Mmm, to by mohlo být krásné. Jo a taky ve slevě. 

Ale pak jsem si všimla, že je ve dvou verzích: pro ni (víc zelené a trošku šedivé) a pro něj (naopak). No to musím mít! Já, která tak miluju soupravy, sestavy, sady a sety. Jenže… co kdyby mi pro Něj jedno klubko nestačilo? Jasně, nemá zase až tak velkou nohu, ale… to hledání vhodných klubek k Roosimine mi stačí. Už znovu ne, díky. Chci mít profesionální ponožky. Takže radši vezmu dvě klubka. Ono to nevadí, mohu si když tak udělat taky takové. Můžu mít pro sebe dámskou i pánskou verzi. Ponožek není nikdy dost.

Na Roční ponožkový KAL 2021 s Upletusi jsem si vyhlédla tlapičkové ponožky #pfötchensocks od Moniky Kaulen a rovnou v té ukázkové: žluté ponožky s černýma tlapkama. Ať je to jak chce nepraktické, jedny zářivě žluté ponožky potřebuji. Byla by na to sice asi lepší nějaká divočejší žlutá (melírovaná), ale Arwetta je cenově příznivá a zdála se mi i jemná. Od stejné autorky vypadají dobře i rukavice #pfötchenwärmer. A návod je taktéž zdarma. Hm, možná neodolám!

A jak jsem tak prolézala Ravelry, objevila jsem i její ponožky přátelství: Socken #freundschaftssocks. Taky by stály za vyzkoušení.

Už dlouhou dobu jsem toužila po klubíčkách od firmy Yeah, tak jsem si rovnou tři nadělila na vzor, který jsem si koupila před Vánoci. Opět na ponožky. Fade Out Socks od Carolyn Lisle. Ale tentokrát jsem nesáhla po „osvědčené“ klasice ukazované na webu (zpětně trochu lituji, protože se mi ta kombinace zářivě zelené, modré a fialové opravdu líbí), ale po trochu decentnějších barvách: fialové a oranžové (a té zářivě zelené kvůli které to celé začalo).

A jak jsem tak procházela nejrůznější kategorie, upoutala mě příze Admiral připomínající les. A tak jsem vzala taky rovnou dvě, protože to má být pro přítele na ponožkové opičky, které jsem před nedávnem objevila a od té doby se na ně těším. Ale potřebuji je uplést potají, jako překvápko. A taky nejlépe až zjistí (a docení), jak jsou ručně pletené ponožky super. Jo a jmenují se Deep in the Jungle Socks a jsou od Anny Mäkilä.

Takže to vychází na pět párů ponožek. A nejlepší by bylo nahodit něco úchylného a veselého právě dnes, na Apríla!

#upletusiponozky

Žádné komentáře:

Okomentovat