pondělí 14. prosince 2020

Sylvia McFadden: Waiting For Rain #2 (3)

V minulém článku jsem psala o pletení tohoto šátku. Teď už je na řadě jenom závěrečné shrnutí. Pletení mě bavilo, návod je psaný pěkně a ráda si ho ještě jednou upletu pro sebe, nebo znovu jako dárek. Myslím, že se mi povedl nápad s pletením dvoubarevného šátku z jednoho klubka, kdy jsem pletla na střídačku z jednoho konce tělo šátku a do něj vkládala proužky (to není moc vidět) a krajku pletené z druhého konce klubíčka. Jenom by bylo lépe si ho příště převinout, aby se mi nešmodrchalo, zvlášť když je to takovéhle trošku chlupaté.

Při třetím pletení krajkového půlměsíčku jsem se s nějakými značkovači vůbec neobtěžovala. Jenom je třeba dávat si pozor na to, že v každé řadě pletete o jedno oko míň z obou stran. Na konci řady skončíte o jedno oko dřív, než jste předtím začínali, a na začátku řady první oko snímáte. Ale to se vám rychle dostane do ruky. 

Vlastně mě moc láká zkusit si místo krajky v této části vyplést na lícovém žerzeji různé tvary koček a tlapky, jako jsem to už u někoho viděla. 

Ke konci jsem měla trochu obavy, jak mi to vyjde s klubkem, aby se mi podařilo včas zakončit. A nehonila jsem vlněné kuře.

Žádné komentáře:

Okomentovat