neděle 13. prosince 2020

Jak máte uložená klubka?

Pustila jsem se do úklidu skříně s klubíčky a zároveň mě napadlo, že by bylo dobré je nějak rozumněji zorganizovat. Ale jak? 

Jednu dobu jsem je měla rozdělená podle barev. Hezké, ale ne právě praktické, pokud máte více různých druhou a tlouštěk. Kdybych měla všechno třeba ponožkovky, byla by to jasná volba. Prý by to mohlo i zmírnit potřebu dokupovat další, alespoň u želé medvídků to tak funguje – přejde vás na ně chuť, když si je rozdělíte do skleniček podle barev.

Některá klubka mám uskladněná podle projektů: v jednom pytlíku tohle na šátek, v druhém tohle na svetru, z těchto bych chtěla ještě něco vymyslet, ale barevně a typově se k sobě hodí...

No a teď uvažuju o typu. Ponožkovky, tweedy, tenké krajkové, mohérové...

Holky mi radily, že by to šlo třeba podle materiálů: vlna, ponožkovka, bavlna... Jenže co pak s nějakými směsmi?

Zároveň jsem se ptala na kontrolu klubíček a co dávají mezi ně. Takže stejně jako já: mýdlo, levanduli a kaštany. Tak snad to bude fungovat. Kdysi jsem slyšela i o pomerančové kůře, ale jinde jsem pak naopak četla, že zrovna do ní se ti molí prevíti dali.

Žádné komentáře:

Okomentovat