čtvrtek 3. prosince 2020

Pěkný trefný rýmy

Kdybych byl Donald Trump

Jo, kdybych byl Donald Trump,
můj život by lepší byl,
když bych prohrál,
tak bych si myslel, že jsem zvítězil.

...

Když bych potom ve volbách
jasně prohrál se sokem,
oznámil bych vítězství
na Twitteru a caps lockem.

Druhá vlna

... jeden tip ti pomůže,
když si sedneš na židli,
Covid na tebe nemůže.

Parádní pointa k tomu, že se smělo chodit na vnitřní události jen pro ty, co měli místo na sezení.

Jo, taky by se mi líbilo umět takhle rýmovat na aktuální situaci. Jasně, Pokáč zrovna moc dobře nezpívá, je to spíš recitování, ale vtip mu nelze upřít. Ostatně tímhle mi dost připomíná Jahelku.

První školní den (vypadá že bude znovu aktuální v listopadu ;-))

...

Učitelé taktéž dost se těšili,
sto let staré učebnice pučili,
a sestavili z nich současné osnovy
bohužel přes roušku jim je rozumět kulový.

Jo je to velmi smutné,
můj mladý příteli,
vždy když prázdniny letní
jsou zas v jeteli.

Ale ber to z lepší stránky,
teď smíš každý den
těšit se na hnědej kentus s knedlíkem.

...

A tak se pilně uč a třeba za let pár
z tebe bude nový ministr ze Superstar.

Myslela jsem, že už to stačí, ale pak jsem objevila Nemáte prosím někdo psa? Čula jsem hned nějakou zradu, jako na jaře, když na Facebooku kolovalo: „prosím, potvrďte mi, že jsem pes, kadeřnictví pro lidi je zavřen, ale pro zvířata ne. (O tom byla mimochodem taky písnička.) Ale tohle je fakt pecka. Víte, že po deváté hodině večer můžete ven jenom, když si jdete do lékárny pro lék, nebo venčit psa a podobné důležité věci. Ideální je kouknout i na video, protože jsou tam sdílené různé vtípky typu: „Tohle je Bruno. Jediný pes v našem desetipatrovém paneláku. Bruno byl dnes 54x na procházce.“

Žádné komentáře:

Okomentovat