čtvrtek 23. července 2020

Twin-set nebo také twin set

Onehdy jsem zmínila, že by mě lákalo uplést si nějaký twin-set, ale o tom jsem určitě uvažovala ještě před tím, než jsem začala psát blog. A to už je nějaký ten pátek. Vyplývá to z toho, že miluju soupravy a sety. 

Obvykle se jedná o tričko a svetřík, může být i tílko. A my se spolu podíváme na seznam (ano, moje milované seznamy) těch, co se mi na Ravelry zalíbily nejvíc. 
A kdybyste chtěli navrhnout svoje vlastní, pár tipů, jak na to:
  • Udělejte si tílko a kabátek/svetřík. Nechte tílko vykukovat zpod svetříku, buď ho noste rozepnutý, nebo to rovnou naplánujte tak, aby byla třeba vidět krajka ve výstřihu. (viz kouzelný Cecily Twinset (Jacket + Camisole) od Snowden Becker)
  • Nedělejte je úplně stejné. Zopakujte některé prvky, třeba krajku, jak bylo uvedeno výše, ale na jiných místech, aby společně (při rozepnutí nebo vykukování) tvořila dvojice hezký pár. (Toto je třeba vidět na Marilyn Twin Set od Sarah Barbour, kde topík je neprůhledný přes prsa a svetřík je celý krajkový.) Twinset od Mari Lynn Patrick zase využil toho, že na topíku jsou tenké proužky a na svetříku tlusté.
  • Nebo můžete udělat svetřík kratší, aby topík zpod něj vykukoval, jako v případě Alpaka Queen Twin Set od Schoppel-Wolle Design Team.
P. S.: Musím říct, jak mě překvapila malá nabídka vzorů. Asi už to teď tolik nefrčí...

Žádné komentáře:

Okomentovat