pondělí 20. července 2020

Laneway na dovolenou?

O tunice, kterou pletu ze lnu, už jsem psala zde. Postupuje to pěkně a práce mě opravdu baví. V jednu chvíli jsem si dokonce myslela, že ji stihnu doplést a u moře si ji vezmu na sebe a hrdě tam budu kráčet ve vlastní, tenké, chladivé práci. Jak krásný pocit! 

Akorát že se mi v rámci snahy o dokončování podařilo ve středu (15. 7.) omylem zlomit jednu z dřevěných jehlic. Přímo v tom bodě, kde je zasunutá do kovové části. Asi by to nebylo nic tak tragického, kdybych měla nějaké náhradní o velikosti tři. Sice jsem si je hned objednala u Šárky Mošové v Yarn Queen v Praze, ale ve čtvrtek jsem se tam už nedostala a v pátek měla zavřeno. Tak snad dnes. 

Jenom nevím, jestli jsou vyměnitelné ginger jehlice Knit Pro kompatibilní s lanky na Symphonie jehlice. Tak uvidíme. 

Možná si tuniku dopletu během dovolené...

Nebo taky ne, nehodlám se honit, ale hlavně koupat.

Žádné komentáře:

Okomentovat