pondělí 21. října 2019

První pokus o pastel

Ještě jsem nepsala, že jsem se v rámci kurzů kreslení pravou mozkovou hemisférou rozhodla pro pastel. Tedy, já... Viděla jsem, jak jiná účastnice nádherně maluje pastelem a toužebně pozorovala, jak se jí obrázek klube pod rukama, ale nějak jsem se do toho nehrnula. 

Měla jsem za to, že prašné křídy a tedy i suché pastely jsou pro umělce. A lidi, kterým nevadí mít špinavé ruce. Pro mě je to dost fujky.

Ale mám kamarádku, které malování pastelem připadalo jako dobrý nápad. No nenechám se zviklat? Samozřejmě že jo. Je to přece výzva.

A jak to dopadlo? 

Na další hodinu, nebo tedy ob jednu, než jsem pro nás sehnala co nejlevnější pastely, jsem si přinesla výtvarné pomůcky. A kamarádka se zbaběle pustila do dalšího obrázku pastelkama!

Tady vidíte rozmalovaný obrázek (asi po hodině a půl tvorby). Další hodinu jsem v něm nemohla pokračovat, protože jsem nenašla předlohu.

Žádné komentáře:

Okomentovat