čtvrtek 1. listopadu 2018

Echo Flower Shawl #3

Nějak se to sešlo a já začala plést šátek Echo Flower Shawl potřetí! Jako fakt. Vybrala si ho jedna známá, teď už snad i kamarádka, pro svoji mamku k Vánocům. Začínat v listopadu je trochu na poslední chvíli, ale myslím, že to půjde v klídku zvládnout i v případě momentálního nadšení nějakým jiným projektem. Samozřejmě mi to rozbouralo moje plánované projekty, ale to je tak vždycky. 

Vůbec mi to ovšem nevadí, protože z červeného Malabriga se to plete krásně. To je poňuchňáníčko! Jenom se musím soustředit, abych někde něco nezapomněla, nějaké to očíčko. Není to úplně kavárenský šátek, troška počítání se při něm hodí. Ale zároveň je to relativně oddychové pletení.

O jedničce jsem psala zde a o dvojce tady. Ještě musím někdy doplnit fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat