pátek 8. prosince 2017

Alana Dakos: Forest Foliage

Forest Foliage je nádherný šátek s dubovými listy od Alany Dakos. Na Ravelry má 248 projektů. Mělo by mi na něj stačit 500 metrů. No, uvidíme. 

Vybrala jsem si stoprocentně vlněnou přízi od Tvořivé ovečky, kterou jsem corespinningovala = opředla hnědým česancem zakoupeným v Dalinu v Praze. Díky opředení, které se ukázalo trochu náročnější, než jsem se domnívala, jsem získala zajímavě měnivou přízi, jak co tloušťky (i když to se mi už daří držet podobné), tak co do barvy.

Jsem zvědavá, jak to bude vypadat po upletení. ... Na hotový výrobek si ještě chvíli počkáte, protože aktuálně mám opředené jenom jedno klubko. I když další česance už mám doma taky. 
Opředené klubko

Rozpletený šátek
Mimochodem, šátek vypadá nádherně snad ve všech barvách. Extra se mi líbí v bílé. Možná použiju šedou ponožkovku, kterou jsem si před týdnem objednala ve Vlnapu, zrovna ji totiž mají v akci: 100 g/420 metrů za 79 Kč. (zde) Mostarda ji plete ze žluté Cotton Merino od DROPS, to taky vypadá krásně. Mně se nejmíň líbí fialová a podobné barvy, které listí v přírodě nezískává. Ale je to věc vkusu.


P. S.1: Možná je jen trochu škoda, že jsou lístky pravidelně poskládány v řadách. Trocha nepravidelnosti by více připomínala přírodu.

P. S.2: Návrhy Alany Dakos mají jednu velkou nevýhodu – jsou opravdu krásné a nebudete se od nich moci odtrhnout. Navíc jí to na fotkách opravdu sluší. Krásný je například šátek Secret Garden (opět s listím) a tady můžete vidět svetr Flourish, který si podle Alany upletla Radka z Upletusi.cz. Já se u Radky budu v budoucnu (až se k tomu dostanu) inspirovat s vyztužením knoflíkové légy – vypadá to pěkně a zdá se to být i praktické. A Reill (stále Radka, jen její Ravelrová přezdívka) pletla dvakrát také rukavice Verdure.

Žádné komentáře:

Okomentovat