neděle 24. září 2017

Ptáte se mě, co právě pletu?

Nedávno se na Facebooku objevila fotografie jedné kamarádky, jak vybrakovala svoje zásoby a uklidila, resp. snížila počet klubíček. Připsala jsem k tomu s úsměvem, protože se tomu vážně nedalo odolat, že tohle ještě rozhodně žádné velké zásoby (rozuměj syslírna) nebyly. 

Množství připomínalo část mých rozpletených projektů, které jsou vidět na následující fotce. Podotýkám, že to rozhodně nejsou zásoby klubíček, ale pouze rozpletených projektů. Můžete zde vidět šedý (no name) svetřík, háčkovanou krajku na dosud neznámý šátek (až ho vymyslím, dám vědět), žluto-fialový Celtic Myths z vlastnoručně upředené příze (můj první výtvor z vlastnoručního předení, také o něm chystám článek), KAL Organized Chaos a Stephenovu Spectru, Doodlera, svetřík, na jehož jméno si nevzpomenu (myslím, že Enchanted Mesa), ale je opět od Stephena, loňský KAL od Stephena (Building Blocks) a rozháčkovanou deku od DROPS Bohemian Oasis. 

To je jen část toho, co mám rozděláno. Mimochodem od doby focení, stažení fotky a jejího umístění na web, jsem už stihla dodělat ten džínově vypadající šátek vlevo skoro dole nazvaný Lothian.

Co právě pletu? Tohle všechno a ještě něco navíc!

Žádné komentáře:

Okomentovat