pondělí 4. září 2017

Čepička Baa-ble

Když jsem jednou byla na společném pletení a uviděla jsem tam čepičku s ovečkama, zamilovala jsem se do ní na první pohled. Návrh původně pravděpodobně pochází od Donny Smith a jmenuje se Baa-ble, ale na webu se dají najít i další, jako třeba Lerwick Roofline od Plucky Knitter Design s domečky v pozadí. Mimochodem, ten je zdarma. Okouzlily mě zejména některé doplňky, jako lamy, ovčácký pes a podobně.

Tu svou jsem vylepšila o černou ovečku. Lákalo mě to jednak proto, že jsem to už také myslím někde zahlédla, a jednak jsem této ovečky využila místo značkovače, abych věděla, kde v řadě se nacházím. A protože se mi nelíbily všechny ovečky natočené hlavičkami na jednu stranu (to jest doleva), některým jsem upletla hlavičky zrcadlově. O to větší jsem sice musela dávat pozor při vyplétání vzoru, ale připadá mi to tak hezčí.

Využila jsem tweedová klubíčka Rowan od své kamarádky Jany Pětové, která je prodává. Bohužel tahle kouzelná klubka právě končila (leden 2017), a tak jsem si jich nakoupila trochu větší zásobu, abych z nich mohla někdy v budoucnu vyplést svetřík, v nejhorším případě je doplním nějakými podobně tlustými.

Ještě bych ráda dodala, že tohle je asi třetí čepička, kterou jsem upletla, ale vůbec první pro mě. O těch dvou dávno upletených se můžete dočíst zde: Pletené čepice.

P. S.: Tyhle čepičky od Donny Smith miluje kdekdo, protože jenom na Ravelry je v tuto chvíli (27. 7. 2017) zaregistrováno 7310 upletených čapek a 110 rukavic a nákrčníků.

Žádné komentáře:

Okomentovat