pondělí 29. ledna 2024

Portrét Friedensreicha Hundertwassera (1)

Před nedávnem jsem si začala hrát s kreslením portrétů tužkou podle Idy Andersen Lang, pár jsem jich nakreslila (víc vám o tom povím 18. 3. 2024) a pak mi bylo líto, že je to pořád jen padesát odstínů šedi, tak jsem popadla pastelky a pustila se do Hundertwassera, protože jsem zrovna nedávno o něm na blogu napsala článek k příležitosti jeho nedožitých 95. narozenin. 

Jako obvykle mi největší problém dělá vyladit tělovou barvu. Snažím se ji splácat z nějaké okrové, světle růžové a oranžové. 

A taky jak nakreslit bílé vousy? Nakonec jsem použila metodu Marie Brožové – pletařskou jehlicí jsem do papíru vytlačila rýhy a do nich by se barva neměla chytat. Tak uvidíme, jak to dopadne, až to bude hotové.

Rozdělaný portrét


Žádné komentáře:

Okomentovat