pátek 10. února 2023

Stephen West: Texture Time (4)

Modré vlnky
Už pletu třetí část šátku, tu s těma vlnkama. Je poměrně jednoduchá, takže se to dá zvládat i u nějakého méně náročného filmu. Třeba Kingsman: Tajná mise (***) nebo Hornblower (***). Tak mě napadlo, že bych ho třeba mohla stihnout do oslavy 25. února. 

Na druhou stranu, mám rozdělané zatím jenom pravé křídlo, což znamená, že mě čeká celá levá část včetně těch zvláštních copánků (litevských?), které si už zase vůbec nepamatuji.

A o víkendu jsem si navíc všimla chyby. 

Mezi modré vlnky, vkládám každou osmou růžovou mohérovou, protože jsem to tak u někoho viděla a moc se mi to líbilo. Jenže když se na fotku podíváte pozorněji, nebo dokonce velmi pozorně, všimnete si, že jedna z těch vroubkovaných (asi čtvrtá od spodního okraje) je tmavě modrá! Rubová řada měla být obrace a ne hladce jako u té světle modré. Hned jsem začala kalkulovat, kolik to zabere práce a času, abych se tam úspěšně dopárala. A hlavně, abych věděla, kolik mi toho ještě zbývá do konce. Jednou za čas se vlnky musí trochu rozdivočet, aby se zase víc rozvlnily. A je fajn vědět, kdy ten čas přichází.

A tak jsem se rozhodla pro něco zcela nečekaného. Nechám to tak. Je to ruční práce a vůbec nevadí, když to bude vidět. Dokonce někdo k nechávání chyb přímo nabádal, ale už nevím, kdo to byl. Myslím, že někdo z KnitStar. To je fuk. Prostě tam bude jedna tmavě modrá, spíš to vypadá jako šedá, barva opačně. Stejně jste si toho předtím nevšimli, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat