pátek 2. prosince 2022

Odpovědi na hádací otázky k Inktoberu 2022

V rámci mých obrázků jsem vám dala několik hádanek. Odpovědi jste mohli psát do komentářů, nebo si je pamatovat. Pokud máte rádi obrázkové testíky, můžete se k otázkám vrátit ještě nyní a zkusit hádat teď. Ke každé otázce najdete níže odpovědi. 

  1. V šestém tématu byla kytice. Podívejte se zde. Poznáte na čem leží?
  2. U sedmého obrázku jsem se vás ptala, jakou památku jsem se snažila zachytit. Nebo kde byste ji mohli vidět. Ještě vám mohu trochu poradit, že my ji letos o dovolené viděli. Na obrázek se můžete podívat zde.
  3. Předposlední obrázek s názvem gear najdete zde. Přišli jste na to, co jsem se snažila zachytit? O jaký stroj se jedná? Mohu vám poradit, že ho mám doma.
  4. Víte, koho jsem nakreslila na obrázku zde? A co je ta divná věc vlevo dole?

Odpovědi:

  1. Pokud jste hádali klavír, tak jste byli blízko tvarem, ale ve skutečnosti se jedná o kytici z naší svatební výzdoby v kostele. Takže kytice ležela na kostelní lavici.
  2. Jedná se o Starý jeřáb v Gdaňsku, kde jsme byli letos v červenci.
  3. Stroj, který jste hádali, je můj starý šicí kufříkový Veritas, který pořád výborně slouží.
  4. Jedná se o Jesse Eisenberga z mého oblíbeného filmu Podfukáři (76 % na ČSFD). A v ruce drží karty.

Žádné komentáře:

Okomentovat