pondělí 5. prosince 2022

Kristina Vilimaite: Aglow (1)

Přesně před měsícem jsem na trojky jehlice nahodila Aglow, šátek od Kristina Vilimaite, který jsem si koupila už docela dávno (v srpnu 2019). Napadlo mě, že by mohl vypadat dobře z kombinace dvou klubek od firmy ITO:

  • matné klubko je Kinu: 100 % hedvábí, 50 g = 425 metrů, barva: 394 Aqua, DL: K213K03C
  • lesklé klubko je Asa: 72 % lnu, 18 % bavlny, 10 % hedvábí, 25 g = 225 metrů, barva: 51 Green, DL: 7K21049A
Kombinace dvou „klubek“

Původně jsem zvažovala, že část s krajkou budu plést lesklým klubíčkem (Asa) a zbývající matným (Kinu), mimo jiné i proto, že má dvojnásobný návin, ale pak jsem si říkala, že by to asi bylo přehnaně tenké. A možná by ten přechod ani nebyl pěkný.

První část šátku Aglow (detail)

Žádné komentáře:

Okomentovat