pondělí 12. října 2020

Říjnové pavoukové ponožky

Ani jsem si nevšimla a už zase začal školní rok. Teda jak pro koho, děti jsou doma, mají online výuku... a tím, že žádné nemám, nesleduji situaci kolem měnících se opatření. Vím akorát, že z toho rodiče šílejí. Nicméně školní pletařský rok Anonymních ponožkoholiků začal už v září. Mám trochu zpoždění. Ale chtěla bych ho konečně jednou dokončit. A tak jsem se pustila rovnou do říjnových ponožek. Až bude čas, vrátím se k těm zářijovým.

Už jsem o ponožkách Spider Socks od Terri Knight psala víckrát, například zde a galerii najdete tady. Ale to byla jiná verze. To byl první pokus, který se zvrtnul a já si místo ponožek udělala návleky na ruce. Teď se tedy chystám na ty ponožky.

Už jsem je sice asi nahodila před rokem, ale něco mi do toho přišlo – byla jsem rozhozená z toho, že příze je porušená, tak jsem to odložila – a teď jsem se je rozhodla dokončit. Takže to počítám, jako bych je nahodila znovu, protože jsem měla víceméně hotový jenom pružný okraj jedné z nich. Návod najdete normálně zdarma na Ravelry.

Žádné komentáře:

Okomentovat