pondělí 11. listopadu 2019

Ovce v zimě

Malování pastelem není tak úplně snadné. Vlčí máky se zdály být fajn, ale když jsem nemohla najít předlohu, vyřešila jsem to tak, že jsem si vzala jinou a začala malovat další obrázek. Trochu mě to stresovalo. 

Jedna věc je mít rozdělanou spoustu pletených projektů (i tam je to leckdy stresující) a druhá mít to samé v malování. A ještě takovým médiem. Zkrátka, neměla jsem z toho právě radost, ale co se dalo dělat, když jsem nemohla najít předlohu a jen tak zfleku malovat vlčí máky se mi nechtělo. 

Vybrala jsem si něco v pro mě netypicky matných barvách. Ale byly tam ovečky (ještě nejsou vidět, protože nejdřív se malují velké plochy a detaily až nakonec po přestříkání lakem). A ovečky znamenají vlnu a klubíčka. Navíc mě napadlo, že by se to mohlo líbit kamarádce, která je na ovečky taky ujetá. A tak jsem to zkusila, takový výstup z komfortní zóny.

Asi je to jasné, ale jsem teprve v polovině malování...



Žádné komentáře:

Okomentovat